Followers

Saturday, March 19, 2011

saya vs kamu

aiseyman pest time niee maw buat entry yang sangat mengugat kebijaksanaan nie.. hurmm mana lebih baik ipta or ipts . niee kalo budak ipta yang ditanya mesti korang jawab ipta2x kan dengan lantang lagi tuee kamu menjawab serta merta lagi tapi kalo ditanya sama budak ipts mesti mereka kata hurmmmm dua2x kot hahah..chewah saya lah bha kunun tue ckp dua2x kot sebab saya budak ipts =(  bayaran nya setinggi2x saya kot ntah lah hahha...

benci nie saya tengo budak2x ipta minta puji jak keja diorang nda bha sy main2x jak bah kiding2x only kalo orang putih bilang kan..eh entry sabahan kah nie sy buat..heheh biarlah kalo kamu nda paham buat2x paham jak lah arr....actually (naa keluar speking) sy jeles lah bha budak2x ipta nie sudah lah sikit maw byr kena c pinjam duit pun bnyk..huhuhu..kalo kami hee jan harap lah..teda2x bha..tapi i'am still loving my college i love u very strong hahahha..

kalo ipta pun nda dpt keja sma jak tue cerita nya sma budak ipts kali budak ipts yang duluan dapat kerja kan..hope so..tapi ntah lagi niee..isu sensitif kah nie sy tulis?? jan lah bha kasi jadi isu sensitif it's only my opinion but watever or wherever your study sma jak kita dapat ilmu juak tue tapi environment dya belain2 lah bha kan..etulah bha sy nie tripping2x jak budak pandai naa last2x hurmm..watever lah so jangan ikut kata katak ikut kata hati okey..byee

No comments:

Post a Comment